ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΟ MARKETING
1) Συμβουλευτικό marketing
2) Εφαρμοσμένο marketing

 

 

1) Συμβουλευτικό marketing

Παρέχουμε προσωπική Συμβουλευτική σε θέματα ανάπτυξης της επιχείρησης σας, στρατηγικής & τεχνικών Μάρκετινγκ, καθώς και Οικονομικού προγραμματισμού. Σας βοηθάμε να κάνετε την δουλειά σας καλύτερα, πιο αποδοτικά και σίγουρα πιο αποτελεσματικά. Θα σας δείξουμε τρόπους και τακτικές για να προσελκύσετε περισσότερους πελάτες, να τους διατηρήσετε πιστούς στην επιχείρηση σας και να αυξάνετε συνεχώς την αξία τους.


 

 

2) Εφαρμοσμένο marketing

i) Communication Plan

Ένα σχέδιο επικοινωνίας είναι μια πολιτική με γνώμονα την παροχή πληροφοριών στους ενδιαφερόμενους. Το σχέδιο τυπικά ορίζει σε ποιους πρέπει να παρέχονται συγκεκριμένες πληροφορίες, πότε πρέπει να παρέχονται αυτές οι πληροφορίες και ποια κανάλια επικοινωνίας θα χρησιμοποιηθούν για την παροχή των πληροφοριών. Ένα αποτελεσματικό σχέδιο διαχείρισης της επικοινωνίας προβλέπει τις πληροφορίες που θα πρέπει να κοινοποιηθούν σε συγκεκριμένα τμήματα κοινού. Το σχέδιο θα πρέπει επίσης να εξετάζει ποιος έχει την εξουσία να κοινοποιεί εμπιστευτικές ή ευαίσθητες πληροφορίες και πώς πρέπει να διαδίδονται οι πληροφορίες (ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, ιστότοποι, έντυπες εκθέσεις ή / και παρουσιάσεις). Τέλος, το σχέδιο θα πρέπει να καθορίσει ποια μέσα επικοινωνίας θα χρησιμοποιήσουν οι ενδιαφερόμενοι για να ζητήσουν ανατροφοδότηση και πώς θα τεκμηριωθεί και θα αρχειοθετηθεί η επικοινωνία.

 

ii) Advertising plan

Ένα διαφημιστικό σχέδιο είναι μια γραπτή στρατηγική για το πώς σκοπεύετε να διαφημίσετε την επιχείρησή σας. Η διαφήμιση είναι ο τρόπος με τον οποίο απευθύνεστε στους πιθανούς πελάτες μέσω των μέσων ενημέρωσης. Η διαφήμιση μπορεί να περιλαμβάνει διαφημίσεις εφημερίδων, διαφημιστικές πινακίδες, διαφημιστικά μηνύματα όπως φυλλάδια ή καρτ ποστάλ και online διαφημίσεις μέσω της Google, διαφημίσεις Facebook ή banner σε ιστότοπους σχετικούς με την επιχείρησή σας


iii) Media plan

Το media plan είναι ένα κείμενο σχεδιασμού που περιγράφει και εξηγεί τις αποφάσεις που αφορούν: τους στόχους των media (μέσα μαζικής ενημέρωσης), την επιλογή τους, το πρόγραμμα, τον προϋπολογισμό αλλά και την έρευνα που χρειάστηκε για να αποφασιστούν.  Οι στόχοι του media plan δημιουργούνται με βάση τους στόχους της διαφήμισης, τους οποίους έχετε περιγράψει αναλυτικότερα στο brief.

 

iv) Sales Promotion plan

Μια αποτελεσματική προώθηση πωλήσεων σάς προσφέρει έναν τρόπο να προσελκύσετε πελάτες ενώ παρουσιάζετε το brand name της εταιρείας σας. Τα προγράμματα προώθησης πωλήσεων πρέπει να είναι σποραδικά events, ώστε οι πελάτες σας να αισθάνονται σαν να παίρνουν μια πραγματική ευκαιρία που πρέπει να εκμεταλλευτούν αμέσως. Διαφορετικά, εάν τοποθετήσετε πολλά events πωλήσεων, οι πελάτες σας μπορούν να αποφασίσουν να περιμένουν μέχρι την επόμενη πώληση για να αγοράσουν τις προσφορές της εταιρείας σας και στη συνέχεια θα παρατηρήσετε μείωση του συνολικού σας κέρδους.

 

v) Public Relation plan

Δημόσιες Σχέσεις (Public Relations): είναι η σκόπιμη, προγραμματισμένη και διαρκής προσπάθεια για την δημιουργία και διατήρηση αμοιβαίας κατανόησης, μεταξύ ενός οργανισμού και του κοινού με το οποίο αναπτύσσει σχέσεις. Εστιάζουν στα εξής:

  • Την ανάπτυξη θετικής δημοσιότητας και καλής εταιρικής εικόνας (corporate image)
  • Την διαχείριση και αντιμετώπιση αρνητικών φημών και γεγονότων (crisis management)

 

vi) Bellow the line planning

Κάθε μάρκα έχει ανάγκη του δικού της εξειδικευμένου πλάνου επικοινωνίας
που ξεδιπλώνει με δυναμικό τρόπο τα μοναδικά χαρακτηριστικά κάθε προϊόντος. Η ανάπτυξη αναγνωρισιμότητας μέσα από όλα τα κανάλια επικοινωνίας με οργανωμένο και δομημένο τρόπο θα οδηγήσει τη μάρκα στις πρώτες επιλογές των καταναλωτών. Τι θα οδηγήσει το σύγχρονο marketer να αποφασίσει το μοντέλο ολιστικής επικοινωνιακής προσέγγισης και της ένταξης strategic below the line plan? Η καθημερινότητα της αγοράς, οι συνεχείς προσφορές, ο ανταγωνισμός, η τεράστια ποικιλία επιλογών στο τελικό σημείο επιλογής, οδηγούν στην ένταξη  btl προγράμματος, ώστε να διασφαλιστεί η αύξηση ποσοστού απόφασης «της τελευταίας στιγμής». Τη συγκεκριμένη στιγμή που ο καταναλωτής βρίσκεται προ της τελικής απόφασης, χρειάζεται μία υπενθύμιση που θα του ασκήσει ελεγχόμενη πίεση και θα τον οδηγήσει στην απόφαση της επιλογής του προωθούμενου προϊόντος. Σημαντικό ρόλο στο σχεδιασμό προγραμμάτων below the line έχει η ανάλυση του ανταγωνισμού, η κατάσταση της αγοράς, η εποχικότητα και η διαφορετική προσέγγιση. Είναι γεγονός ότι οι σύγχρονες απαιτήσεις της αγοράς απαιτούν σύγχρονες αποφάσεις.

 

vii) Digital Marketing

Με απλά λόγια το digital marketing ( ψηφιακό μάρκετινγκ ) είναι η προώθηση των προϊόντων ή του brand μέσω ενός ή περισσοτέρων ηλεκτρονικών μέσων. Tο digital marketing διαφέρει από το παραδοσιακό marketing, σε ό,τι αφορά τη χρήση κανάλια επικοινωνίας και μεθόδων που επιτρέπουν σε έναν οργανισμό να αναλύει τις καμπάνιες marketing ( marketing campaigns ) , και να κατανοεί τι «δουλεύει» και τι όχι – συνήθως σε πραγματικό χρόνο.

  • Social Media planning

Τα κοινωνικά δίκτυα έχουν διεισδύσει στην καθημερινότητα των καταναλωτών, αλλά έχουν επαναπροσδιορίσει και τον τρόπο με τον οποίον οι επιχειρήσεις επικοινωνούν με τους καταναλωτές. Στα πλαίσια του μάρκετινγκ, τα κοινωνικά δίκτυα δίνουν τη δυνατότητα σε έναν καταναλωτή να επικοινωνήσει γρήγορα και με ελάχιστη προσπάθεια με εκατοντάδες ή και χιλιάδες άλλους καταναλωτές, ενώ από την πλευρά τους οι επιχειρήσεις, παρακολουθούν όλες αυτές τις συζητήσεις και τις διαδικτυακές κριτικές, προκειμένου να μάθουν τη γνώμη των χρηστών για τη μάρκα και τα προϊόντα τους, ώστε να βελτιώσουν την ποιότητα των προϊόντων και των υπηρεσιών, να προσαρμοστούν στις προτιμήσεις των καταναλωτών, να ακούσουν τι λέγεται συγκριτικά για τους ανταγωνιστές τους και να προσελκύσουν με ενέργειες μέσα από τα κοινωνικά μέσα περισσότερους πελάτες.

 

  • Social media Εφαρμογή- Διαχείριση

Τι είναι αυτό που κάνει μία επιχείρηση διάσημη στα social media; Η συνέπεια των αναρτήσεων είναι σίγουρα ένας πολύ σημαντικός παράγοντας, όπως το ίδιο σημαντικά είναι το είδος και το ύφος του περιεχομένου που αναρτάτε. Επειδή λοιπόν η εταιρική χρήση των social media είναι αρκετά κρίσιμη σήμερα για τη δημοτικότητα της επιχείρησής σας, βρισκόμαστε στη διάθεσή σας, για να σας κατευθύνουμε με τη δημιουργία και τον προγραμματισμό των posts σας.

  • Δημιουργία / Ανασχεδιασμός / Refresh ιστοσελίδας

Σχεδιάζουμε και κατασκευάζουμε την ιστοσελίδα σας σύμφωνα με τις ανάγκες σας και τους στόχους τους οποίους θα μας θέσετε. Σκοπός μας είναι η μετατροπή των επισκεπτών σε πελάτες και κατά συνέπεια η αύξηση των κερδών σας. Δεν πρέπει να ξεχνάμε πως οι ιστοσελίδες θα πρέπει να αποφέρουν κέρδη και να επιτυγχάνουν γρήγορη απόσβεση των χρημάτων που επενδύθηκαν για την ανάπτυξη και τη διαφήμισή τους.

  • Διαχείριση ιστοσελίδας

Πέραν από την κατασκευή και την προώθηση ιστοσελίδων εξίσου σημαντική είναι και η διαχείριση ιστοσελίδων. Διαχειριζόμαστε το ηλεκτρονικό σας κατάστημα, την ιστοσελίδα της εταιρίας σας και όλες τις συμπληρωματικές υπηρεσίες που αφορούν την παρουσία σας στο internet, εξασφαλίζοντας μια άρτια και συνεπή παρουσία.

 

  • E-shop

Ξεχωρίστε από το σωρό των e-shop δημιουργώντας ένα που θα κάνει πωλήσεις. Σας κατευθύνουμε να δημιουργήσετε μια εικόνα που θα εμπνέει κύρος, ασφάλεια και σιγουριά στον πελάτη με σκοπό να αγοράζει από το e-shop σας. Εκτός από τη κατασκευή e-shop σημασία για την επιτυχία του έχει και η κατάλληλη προώθηση, σας συμβουλεύουμε σε ότι χρειάζεστε για να αποκτήσετε ένα ολοκληρωμένο πλάνο.

 

viii) Local Marketing Planning

Το Local Marketing (που ονομάζεται επίσης Marketing Neighborhood) είναι δραστηριότητες μάρκετινγκ που έχουν σχεδιαστεί με σκοπό να βοηθήσουν την επιχείρησή σας να είναι τοπικά σχετική με τους πελάτες και την κοινότητά σας. Σχετική με τρόπο που σας βοηθά να μείνετε στην προτεραιότητα των καταναλωτών όταν σκέφτονται το είδος των προϊόντων και υπηρεσιών σας εστιάζοντας στην εφαρμογή marketing tools, που έχουν διείσδυση στην τοπική κοινωνία και δημιουργούν συνθήκη αλληλεπίδρασης ανάμεσα στην επιχείρηση και την τοπική αγορά, δημιουργώντας συνθήκες μικροοικονομικής προσέγγισης αγοράς σε μια μικρή τοπική κοινωνία.

 

ix) Σχεδιασμός events – Εκδηλώσεων- Συνεδρίων

Εξειδικευμένη ομάδα μας αναλύει προσεκτικά τις απαιτήσεις σας και διασφαλίζει ότι οι πιο συγκεκριμένες απαιτήσεις των επαγγελματιών της επιχείρησής σας ικανοποιούνται πλήρως μετατρέποντας την εκάστοτε ανάγκη σας σε προσωπική μας υπόθεση. Αναπτύσσουμε καινοτόμα και ευχάριστα προγράμματα όσο απαιτητικά κι αν είναι. Παραδίδουμε με απόλυτη επιτυχία όλες τις πτυχές μιας εταιρικής εκδήλωσης, συμπεριλαμβάνοντας τόσο τις τεχνικές όσο και τις δημιουργικές συνιστώσες. Ο ιδανικός συνδυασμός της γνώσης, της εμπειρίας και το υψηλό επίπεδο επαγγελματισμού εξασφαλίζει την επιτυχία της κάθε εκδήλωσης που αναλαμβάνουμε.